Floreon Halogen free biopplastic

یک بایوپلاستیک بدون هالوژن مقاوم در برابر شعله

خبر جدید- Floreon، یک شرکت مستقر در بریتانیا که بایوپلاستیک‌های با کارایی بالا تولید می‌کند، جایگزینی برای پلاستیک‌های نفتی مقاوم در برابر شعله ارائه داده است. بایوپلاستیک بدون هالوژن، مشتق شده از گیاهان، قابلیت بازیافت شیمیایی و مکانیکی را دارد و تا هفت برابر ردپای کربن کمتری نسبت به پلاستیک نفتی از خود به جا می گذارد که آن را به گزینه ای ایمن و پایدار برای کالاهای الکتریکی تبدیل می کند.

ABS که بطور متداول به عنوان بازدارنده شعله استفاده می شود، امروزه به دلیل نگرانی در مورد آلودگی هالوژن بازیافت نمی شود. با توجه به کاربرد این ماده در صنعت 29.6 میلیارد دلاری الکترونیک و برق، بنابراین حجم وسیعی از پلاستیک به جای اینکه بازیافت شود، به سمت محل های دفن زباله می رود.

مواد PLA ثبت اختراع شده توسطFloreon ، برای کاربردهای بادوام و یکبار مصرف مناسب است و با توجه به دارابودن ویژگی‌هایی شبیهABS ، جهت قالب‌گیری تزریقی، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، لوازم الکترونیکی مصرفی و اثاثیه منزل ایده آل است.

این بایوپلاستیک بدون هالوژن مقاوم در برابر شعله، با تمرکز اصلی بر برندهای الکترونیکی که به استفاده از منابع تجدید پذیر تاکید دارند، آماده توسعه سازی تجاری می باشد.

24 آبان 1400

منبع:  www.sustainableplastics.com

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *