phade

شرکت WinCup، جایگزینی یک میلیارد نی پلاستیکی را جشن می گیرد.

خبر جدید- شرکت WinCup اخیرا اعلام کرد که یک میلیارد نی نوشیدنی با برند phade فروخته است. این محصول در محیط دریا زیست تخریب پذیر بوده و قابلیت کمپوست خانگی و صنعتی را نیز دارد.

نی phade که از PHA (پلی هیدروکسی آلکانوات) تهیه می شود، از نظر تجربه مصرف کننده مشابه با نی‌های پلاستیکی متداول است با این مزیت که مطمئنا تجزیه شده و سریعا به طبیعت باز می‌گردد. Phade در بین مصرف کنندگان، رستوران های برند بزرگ ، اماکن ورزشی حرفه ای، فرودگاه ها و سایر خرده فروشی ها در سراسر کشور محبوب شده است.

توسعه phade شامل یک آزمایش بسیار دقیق و فرآیند صدور گواهینامه بود. TÜV AUSTRIA، یک نهاد گواهی دهنده مستقل که در دنیا به رسمیت شناخته شده است، در عرض چند ماه،phade  را به عنوان ماده ای با قابلیت کمپوست صنعتی و خانگی تأیید نمود. همچنین، موسسه TÜV ماده سازنده این محصول را به عنوان یک ماده زیست تخریب پذیر دریایی معرفی کرد. مؤسسه محصولات زیست تخریب پذیر (BPI) نیز قابلیت کمپوست صنعتی نی phade را اعلام کرده است.

WinCup جوایز متعددی را برای توسعه phade دریافت کرده است، از جمله جایزه نوآوری در بایوپلیمرها از انجمن صنعت پلاستیک (سال 2020) و جایزه نوآوری در سرویس غذایی برای راه حل های پایداری از انجمن رستوران ملی (سال 2021).

26 اسفند 1401

منبع: www.bioplasticsmagazine.com

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *