bugaboo stroller

کالسکه ساخته شده از مواد زیست پایه

خبر جدید-  Neste، Bugaboo، DSM و Fibrant در خصوص تولید اولین نمونه کالسکه ساخته شده از مواد زیست پایه با یکدیگر شراکت می کنند.

اکثر قطعات پلاستیکی مورد استفاده در کالسکه های Bugaboo Donkey از Akulon B-MB polyamide 6 ساخته شده است. این پلیمر که متعلق به شرکت مواد مهندسی DSM می باشد، به طور 100 درصد زیست پایه بوده و از مواد اولیه زیستی شرکت های Fibrant و Neste به دست می آید. شرکت DSM به واسطه رویکرد موازنه جرم از زباله‌های تجدیدپذیر و مواد خام باقیمانده استفاده می‌کند تا ردپای کربن PA6 را تا 75 درصد در مقایسه با PA6 معمولی کاهش دهد.

پیش از این، Bugaboo  اهداف بلندپروازانه ای را برای دستیابی به انتشار صفر خالص دی اکسید کربن (CO2) تا سال 2035 اعلام کرد. حرکت به سمت کاهش استفاده از کربن فسیلی، عنصری کلیدی در استراتژی اجتماعی و زیست محیطی این شرکت است که با خواسته های شرکای دیگر همسو است: آرزوی شرکت DSM برای داشتن مجموعه جایگزین کاملی از راه‌حل‌های زیست پایه و چرخشی (دایره ای) که به فسیل‌زدایی از اقتصاد کمک می کند، تعهد شرکت Fibrant برای ایجاد پایداری بیشتر در کل زنجیره ارزش و پیشنهاد شرکت Neste جهت استفاده از مواد اولیه Neste RE  در ساخت پلیمرها و مواد شیمیایی.

4 آبان 1401

منبع: www.en.kunststoffe.de

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *