Renewable Materials Conference

کنفرانس مواد تجدیدپذیر در سال 2024

خبر جدید- کنفرانس مواد تجدیدپذیر سال 2024 از 11 تا 13 ژوئن ( 22 الی 24 خرداد 1403) در(Siegburg/Cologne)  آلمان برگزار خواهد شد. تنها در سه سال گذشته، کنفرانس مواد تجدیدپذیر (RMC) به عنوان برجسته‌ترین رویداد جهانی در زمینه شیمی و مواد مبتنی بر بیومس، CCU یا بازیافت شیمیایی (به عنوان تنها راه حل های جایگزین‌ مواد فسیلی) شناخته شده است. در کنفرانس اخیر سال 2023 تقریباً 500 شرکت‌کننده از 32 کشور حضور داشتند که 90٪ آنها از بخش صنعت بودند. انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان امسال 500 تا 600 نفر باشد.

در طول سه روز، سخنرانان برجسته از صنعت، دانشگاه و سیاست آخرین دست آوردها در حوزه فناوری، نوآوری، سیاست و بازار را به مخاطبین بین‌المللی متخصص ارائه خواهند داد: برنامه نهایی شامل 80 ارائه، 20 پنل گفتگو و بیش از 10 کارگاه هم اکنون در دسترس است و نامزدهای جایزه نوآوری انتخاب شده‌اند. همچنان از شرکت‌ها، انجمن‌ها و موسسات برای برگزاری کارگاه و حضور در نمایشگاه و حمایت مالی دعوت می‌شود.

این کنفرانس، مکانی عالی برای ایجاد شبکه و همکاری در زنجیره ارزش اقتصاد کربن تجدیدپذیر است.

این کنفرانس محدوده وسیعی از مفاهیم و فناوری‌های گسترده از چرخه‌های کربن پایدار، پالایشگاه‌های تجدیدپذیر و بازیافت شیمیایی تا فناوری‌های فرایند جدید را پوشش خواهد داد.

منبع: www.bioplasticsmagazine.com

7 فروردین 1403

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *