vihreakeiju-woodly

بسته بندی Woodly برای گیاهان برند Vihreäkeiju

خبر جدید- شرکت فنلاندی Kyröntarhat Oy که ارائه دهنده سالاد و گیاهانی با نام تجاری Vihreäkeiju می باشد، اولین تولیدکننده مواد غذایی است که گشنیز را در مواد پلاستیکی بر پایه چوب و عاری از کربن بسته بندی کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این گیاهان در فروشگاه های منتخب K-Market در منطقه تورکو در دسترس خواهند بود. مصرف کنندگان می توانند بسته بندی جدید را با توجه به آرم Woodly تشخیص دهند.

Woodly ماده جدیدی است که دارای خواصی مشابه پلاستیک های فسیلی متداول بوده، همچنین عاری ازکربن و قابل بازیافت است. علاوه بر بسته بندی، قابلیت استفاده در تولید محصولات با کاربردهای مختلف را نیز دارد. ماده اولیه اصلی Woodly  از جنگل های سوزنی برگ که مطابق با استانداردهای بین المللی زیست محیطی و اخلاقی اداره می شوند، قابل تهیه است.

جاکو کامینن، مدیر عامل شرکت وودلی گفت: “عالی است که بتوانیم با شرکت Vihreäkeiju کار کنیم تا بسته بندی Woodly در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. جایگزینی پلاستیک های فسیلی با پلاستیک های زیستی یک پروژه طولانی مدت است و لازم است به صورت شرکت به شرکت انجام شود. شرکت های پیشرو مانند Vihreäkeiju نقش زیادی در این زمینه ایفا می کنند.”

13 بهمن 1399

منبع: www. woodly.com

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *